tirsdag 1. april 2008

Farga og klippa Julie sitt hår xD..

Jada...I dag e det Tirsdag, Andreas og meg har vært sammen i 2 uker i dag <33

Vel, kjedelig dag på skolen i dag så det orker eg ishe skrive om :P...

Når eg kom hjem fra skolen var det vel rett ned på rommet å skifte bukse, også hoppe oppi sengen og ligge der og sløve foran tv'en... Så dreiv eg å prata med folk på msn, så var det middag.. Og etter middag var det ned igjen på msn og åpne vinduet, ble kaldt og godt, men frøs ishe ;D.. Så sendte eg noen meldinger med Andreas pusen min <33.
Så kom Evelyn ned for hon skulle ha noen sanger xD...Så satt eg litt til på msn før eg gikk opp til Julie for å farge håret honnas, også fant eg ut at eg skulle klippe det og :D Hihi, ble en suksess ;D.. Så gikk eg hjem, så no sitter eg her å prater med Andreas og ser på Frustrerte Fruer :P..

Savner deg så sinsykt mye, Andreas...
Kjempe glad i deg Pusen min <33

Heijdå ;D

Ingen kommentarer: