lørdag 12. april 2008

Lørdag

Jada, når eg gikk å la meg i går natt klokka 00:05, så sovna eg med musikk på<3. også våkna eg igjen 02:00, så sovna eg igjen, så våkna eg 04:00, så sovna eg igjen, så våkna eg igjen 06:00, så sovna eg igjen, så våkna eg 08:00, så sovna eg igjen og våkna 10:00 og då bare lå eg å sløva :P
Klokkeslettene e sånn cirka :P, var litt vittig da, sove 2 timer også våkne også sovne igjen xD...
Måtte rett og slett le av meg selv når eg våkna rundt 10:00 i dag xD...

Vel, i dag har jeg ikke gjort mye, var med Evelyn til Fyllingsdalen, for å kjøpe gulv. Klarte nesten ikke drasse med meg en pakke med golv og skumrullen xD...Så kjørte vi gjem igjen, også sløva eg rundt i huset, lekte med Mikki og Bianca.. Så sporte Evelyn om eg ville være med til Kleppestø så ble med hon, gikk no rundet der en stund, så kjørte vi hjem igjen.

Mamma og Pappa la ferdig golve på kjeller-stue-tv-rommet i dag, snart blir det ny sofa(sovesofa), flatsjerm, og diverse andre ting . Blir koseligt det :).

No sitter eg å ser en ekkel film, Dreamcatcher.....
E driit trøtt !

Savner Andreas så sinsykt mye !!
Gleder meg til eg får se han igjen <3

Men eg legger meg no etter filmen :)

Ingen kommentarer: