torsdag 3. april 2008

Eikedalen

Hei du der !
Orket ikke skrive i går, var ikke noe koselig dag i går kan du si...
Men men..

I dag, våknet jeg litt sent, ble kjørt av Mamma til skolen ( hun skulle på jobb så gikk greit ), så måtte eg finne buss 4 og komme meg på den ;), der satt Julie og ventet på meg.
Så satt vi på bussen og hørte musikk og pratet, når vi kom opp der gikk meg og Julie på kafeen ;D. Så satte vi no der hele tiden å preika og spilte kort og spiste ;D...
Så var klokka plutselig blitt 13:03 og då gikk me bortover t bussen. Så sto vi å venta litt for buss sjåføren hadde ikke åpnet døren...
Så var det på vei hjem til Askøy igjen, musikk og preiking xD...
Når vi kom til Askøy, skulle vi reise til byn, igjen xD Så gikk meg og Julie ned til meg og var der til neste buss kom, så kava vi oss bort til bussen.. Hadde gansgsperr i hele kroppen begge to, etter gymmen i går !
Når vi kom til byn sto vi å venta på en som Julie skulle være med, sto å venta på han i 30 min, og han kom aldri. Så kom Pernille til byn :)
Så sløva vi rundt omkring... Så gikk vi til bystasjonen, og sto der til bussen kom.
Så tok meg og Julie bussen hjem, Pernille sku ta neste. Så gikk vi hjem t meg og var her en stund før Julie gikk hjem.

Så no sitter eg i senga mi og har driit ondt i heile kroppen :( ... Skal snart legge meg xD klokka e 21:23 .

Heijdå

Ingen kommentarer: