lørdag 19. april 2008

Andreas sin bursdag <3

Har ikke skreve på noen dager, vell har egentlig ikke gjort på så mye spennende de siste dagene...Torsdagen gikk meg og Mikki opp på Kolbeinsvarden, og vi klarte å forville oss ned feil vei xD, kom ned Åsen istede for Steinrusten veien xP....Men men, var en flott tur uansett.

I dag våkna eg 11:05, gikk opp å spiste en banan og gikk ned igjen, satte her litt og gikk opp igjen å dusja gikk ned igjen og sløva..Så fant eg ut at eg skulle gå tur til Kolbeinsvarden i dag og ! Så fant eg fram joggebukse, støvler og en topp. Så gikk eg opp, brukte 1 time opp, satte der å nøt utsikten i 10 min <3 Så gikk eg ned igjen, rett vei faktisk, så brukte eg 30 min fra toppen og ned til veien, også brukte eg 15 min på å gå hjem xD... Så når eg kom hjem lagde eg meg to skiver og drakk masse vann, glemmte å ta med meg en flaske med vann på turen og du aner ikke hvor tørst eg var når eg var komt halveis !! Men nok om Kolbeinsvarden turen min ;)
Når eg kom hjem så hadde Mamma og Pappa sotte sammen den nye komoden, og foresten, i går så satte eg sammen puffen helt aleine og en stol nesten aleine xP..
Så gikk eg ned med de 2 skivene mine og satte på pc'en en stund, så ringte Julie meg for å spørre om vi skulle til byn, og det skulle vi :D
Vi tok 16:45 bussen, gikk å traska rundt i byn en stund, gikk på galleriet der eg då kjøpte meg 2 nye eyelinere, så no håpar eg at eg ishe mister en på lenge ! Mister allitd eyelinerene mine, hehe..
Så gikk vi bort til Statsraaden, og på vei bort så hadde Julie drokke PepsiMax også kommer det den rapen xD, og litt bortenfor så står det en gammel mann også sier han ; Trollet kommer! Trodde vi sku knekke sammen av latter ! Fy søren så tidigt ! :P
Så gikk vi bort til en benk å satte oss, der satt vi å preika,,, så så eg Andreas ! <3 , da gikk hjertet mitt tusen ganger fortere, eg klarte ikke si noe, klarte ikke bevege meg! 12-13 dager siden eg så han sist ! Var så utrolig herligt å se han igjen ! Så gikk meg og Julie bort å satte oss neten rett forann broen til båten, så kom han ut igjen også kom han ned også kysset vi også fikk han gaven fra meg <3 Men var litt domt at eg ikke kunne være med han så lenge :(... Men skal være med han i morgen :D!! Klarer ikke vente <3
Så skulle Julie møte en kompis av hon, så var eg no med de, hadde egentlig tenkt til å ta bussen hjem men gadd ikke ta bussen aleine hjem xP... Så tok vi 20:10 bussen hjem igjen.
Så no har eg spist og no sitter eg å ser på Miss Undercover 2 , så den på kino med søstra mi en gang. Men det er pause på filmen nå.


Til verdens beste gutt som fortjener det beste i verden, min kjære Andreas ! <3
Gratulerer med dagen Gutten min, i dag er det din dag, og bare din!
Ønsker deg en fortryllende dag, og håper alle ønskene dine går i oppfylelse.


Den dagen jeg møtte det, falt jeg totalt for deg ! Jeg var totalt forelsket i deg, og du forandret hele mitt liv fra første sekund jeg så deg komme fra båten.
Jeg må bare si det kriblet godt i magen min når jeg skrev dette !
Men er det rart da, det kribler i magen bare jeg tenker på deg, for du er verdens beste gutt. Du gjorde en ulykkelig jente til verdens gladeste. Den dagen du spurte meg om jeg ville møte deg, den dagen fikk du hjertet mitt til å gå tusen ganger fortere enn det det pleier å gjøre, alt det jeg tenkte på tenkte jeg ikke på mere, jeg tenkte på deg! I mitt hjerte er du, der kommer du alltid til å være!
Du betyr så utrolig mye for meg, mister jeg deg mister jeg alt!
For evig er jeg din, jeg kommer aldri til å forlate deg, aldri !
Jeg er uendelig glad i deg Andreas ! <3
Din Caroline <3


Jeg vet jeg er elendig på kort skriving, men jeg håper du likte det. Og jeg håper du likte gaven fra meg. Tenker på deg, savner deg, skulle ønske vi var sammen nå <3

Mest sansynlig skriver eg i morgen ;) Preikast

Ingen kommentarer: