tirsdag 22. april 2008

Sløve, sløve, sløve

Jada, i dag våkna eg når alarm 3 begynte å skrike til meg, men lå å sløva fram til 07:20, trodde egentlig den var mye mere..Men sto no opp å kledde på meg og sminka meg og slikt, så gikk eg opp og tok allergi-medisinen min også gikk eg til skolen.Der satt Julie, så ringte det.Da hadde vi 2 timer med matte, og vi fikk igjen tentamen, fikk 2 xD...Hater matte !!!!
Så gikk no timene og så var klokka blitt 14:00, då gikk vi hjem, og hjemme var Evelyn i gang med moteshow xD, sku prøve noen klær hon hadde og se om det var noe å kaste eller som eg ville ha xP..Så var det middag, og etter middag så var det noe gøyt på tv3, det varte en time..Så etter det gikk eg ned, så strikka eg litt på den jævla luen min xD...Så skulle eg egenlig lese men eg har rett og slett ikke orka...Men skal lese litt no før eg legger meg.
Så har eg egenltig bare sotte her og sløvet...Tenkt på en person...
Så nå sitter eg å prater meg Pernille og en som heter Cato, veldig grei.

Men preikast people ;)

Ingen kommentarer: