mandag 31. mars 2008

Oisann...

Har vist ikke skreve på noen dager no eg :P Men i helgen, har eg ikke gjort på så mye, sløvet rundt her hjemme xD...

På søndag vasket vi rommet mitt sånn at eg kunne få inn dobbelsenge :D
Jiiiippiiii !!! Endeli <33

I dag var det mandag igjen :( ....
Sitte på skolen å kjede ræven av seg -.-''
Når eg kom hjem var det ned å slenge seg oppi sengen :D Hihi..

Pusen min kom til meg i dag <33 Vi satt litt på rommet mitt først også gikk vi ut i kjellaren å så "The Wedding Date" :)... Så satt vi no der å klinte og koste oss med filmen<3
Så gikk vi inn på rommet mitt å lå i sengen litt ;D... Så gikk vi til buss stoppet... Så reiste han hjem igjen :(...

Så nå sitter eg her, våken på ubestemt tid :P Tenkte eg sku se Smalville, før eg legger meg :P Men no skal eg opp å pusse tennene ;D...

Orka ishe skrive så mye i dag, hadde sikkert blitt driiit mye om eg sku skrive alt som sjedde i helgen :P Sjedde no ishe så jævla mye heller egentlig xD...

Men men...

God natt om du har valgt å legge deg <3

Ingen kommentarer: