tirsdag 25. mars 2008

1 uke <33

Uff, i dag var det tilbake på skolebenken =/ .... I hate it !!! Prøvde å irritere Odd med knekelyder :D Men verken meg eller Julie klarte å kneke leddene x'D ....Så fikk vi besøk fra Forsvaret i dag, satt i auditoriet i 1 time og 30 minutter ! Driit kjedeligt xD...Men var litt interesangt og da,, men eg skal no i allefall ishe i Forsvaret xP...
Så gikk eg no hjem og slasket litt oppe i stuen før eg gikk ned på rommet for å skifte over til joggebukse<33 ...Såå gikk eg opp igjen og satt å glodde på tv og knasket i meg noe chips for eg hadde kun spist en youghurt fram til da...Så var det middag, fisk, æææsj....Såå etter middag var det ned å slaske på dataen en stund til, så begynte det å nærme seg at han kom, så då rydda eg litt også gikk eg ned t barneskolen, og når eg akkuratt var komt ned så kom bussen :D..

Så begynte vi å gå oppover, så sporte eg om vi skulle stikke opp til Julie en tur, så gjorde vi det.
Så var vi der en time eller litt mere kanksje, så gikk vi ned til meg og var der, der så vi film, Svigermonster :D, Så ringte Julie, og babla om Jeanette og Marius og masse sånt, så sporte hon om eg hadde snakket med en av de, og det hadde eg ikke, så begynte hon å si alt det Marius hadde sagt til hon i telefonen, også sa Andreas ; La meg få snakke med ho, så ga eg telefonen til han også merka ikke Julie at det var Andreas hun prata til xD,, også begynte Andreas og le også sa Julie et eller annet også la hon på...Tror hon ble litt sur :/....Men men...
Så gikk eg opp å popet popcorn også gikk eg ned igjen og spiste popcorn med Pusen min <33

Etter filmen ble det litt klining<33 så etter det gikk vi opp, og der fikk han hilse på Mamma,Pappa og Evelyn :) ,, så gikk vi til buss stoppet og sto der 10 minutter og ventet på bussen, så kom bussen også sa vi hade, klemte og klinte <33 Ville egentlig ikke at han skulle gå..Savner han så fælt...

Nå sitter eg å savner Andreas Pusen minsin... Snakket nettopp med han i tlf <33
Men no tar eg å legger meg for no sovner eg snart på pulten min xD, og det blir sikkert ikke noe god nattesøvn xD....
Så vi preikast ;D...

Kjempe eviiiig glad i Andreas kjæresten min <33 !!

Ingen kommentarer: