fredag 28. mars 2008

Freitag !!

Siste skole dag før helgen, norsk, tysk, gym, spilte volleyball og fikk vodt i håndleddet... Så så vi Pearl Harbro, slutte va trist!!! Var 3 jenter som begynte å grine xD eg var no ishe en av de xD...
Så var det engelsk, "kjede seg i hjel time"....

Så når eg kom hjem så var det, litt slasking, lufte hundene, skru ned på potetene, dusje måtte ha Bianca med meg på badet da xD...så var det ned på rommet å fikse seg også var det litt prating på msn før eg gikk, sååå ble klokken 15:30 så då forlot eg rommet. Gikk til bussen og sto der å venta noko minuttar før bussen kom... Når bussen var komt til Kleppestø så kom det en haug med små unger på bussen, og 2 stk satt foran meg og 4 ved siden av meg -.-'' Fikk så vondt i hue av all pratinga dies !!

Så kom bussen til byn så då tusla eg bort på Galleriet, og der skulle eg ett eller annet me så hadde eg glemt ka eg sku, at det går ann !! Så fikk eg melding av Andreas og han skrev at eg sku møte han utenfor Galleriet, ved hoved inngangen, så då gikk eg ut der og sto :) Så gikk vi å spiste pizza på DollyDimples :) Så gikk vi inn på Galleriet igjen og så på filmer der, så gikk vi på Platekompaniet og så på filmer der, så gikk vi til båten og så filmen The Heartbreak Kid, tror det var det ann het, bra film :)...Så satt vi å klinte og koste oss ^^ Så ringte Julie og sporte om vi ville bli med på kino og se en spansk barnehjem film xD, men det gadd vi ishe :P...Så slo klokken 21:55 og då måtte eg gå til bussen, Andreas fulgte meg <3>

Andreas <3
Savner deg så fælt...Føles som om jeg har vært borte
fra deg i en evighet alle rede... Det går ikke ann å savne
noen så mye som jeg savner deg nå !! Ville så gjerne løpe
ut fra bussen igjen, hadde ikke gjort meg noe.
Savner deg....

Du har gjort meg hel igjen <33

Er så kjempe glad i deg Andreas, vil ikke miste deg, aldri !! <33

Ingen kommentarer: