mandag 17. mars 2008

Mandag

Montag , ingen skole, jippi ! :D

I dag har eg vært i Kleppestø med Julie, tok sol ;)
Så dulla vi rundt om kring på senteret....Skulle se om jeg fant meg en topp jeg kunne gå med i morgen ( Tirsdag 18/3-08 ) men faen ta hele Kleppestø, de hadde ikke en topp eg likte :o
Så dulla vi litt til, så kjent folk og dulla enda mere x)
Så gikk vi til buss stoppet, men det kom ingen buss som gikk til Steinrusten eller Hanevik om Djupamyr, det var skuff det, var Lørdagsruter....

Men vi kom no hjem til slutt da ;)

Såå, var det litt dulling hjemme, prata med Andreas, Pernille og Julie på msn ;D
Så, gikk eg ut, og ned til Pernille ;D
Der satt vi i senga og spilte klisterhjerne !! xD
Eg tapte med 100 poeng xD....Men vi var gode :D
Så preika vi og spiste ostepop og tok masse bilder ;D
Sååå, gikk eg hjem, og no sitter eg her og skriver hva jeg har gjort på, som om folk bryr seg om hva jeg har gjort på om dagene o.Ô
Men det e tidsfordriv å sitte å skrive xD

Men no orker eg ikke skrive mere x)
Så vi snakkest sikkert i nærmaste framtid ;D
GOD NATT DU DER <33

Ingen kommentarer: