tirsdag 18. mars 2008

18 mars 2008 Verdens beste dag <33

Sjalom du der :D
Vet livet mitt er veldig uinteresangt for deg, men for meg er det faktisk ganske fasinerende ;D, så jeg skriver likavell jeg så får du avgjøre om du orker å lese eller ikke ;D.

Vel, dagen min begynte med at jeg våkna cirka 12.00, no sånt... Så gikk jeg i dusjen, sååå gikk jeg ned igjen på rommet mitt, der eg sku finne fram klærene jeg skulle gå med i dag...
Jeg fant ikke toppen og ikke den halve trøyen jeg skulle gå med, jeg fikk rett og slett panikk xD..
Men fant det heldigvis da x)...Så kledde jeg på meg, også ringte jeg Julie, og babla med hun en god stund xD, skjer alltid, e ikke noe 10 minutters prat på oss xD....
Så fortalte jeg hon om kor nervøs eg var og kor vondt eg hadde i magen og ja .
Jeg var driiit nervøs skal jeg si deg !! Har ikke vært så nervøs siden, tja i fjor ?!
Men nok om det, intereserer jo deg å vite hvor nervøs jeg har vært i dag sant ? xD

Fikk litt panikk når det var sånn cirka 20 min til bussen gikk, for kom på at jeg ikke hadde en eneste krone i kontant xD, hadde 50 øre :P, men fikk låne da ;)
Så gikk jeg til bussen og satt å venta i 10 min xD, ville helst ikke miste bussen akkuratt i dag xD
Så kom Julie på bussen så me tok bussen til byn sammen, så det vi snakket om på vei til byn var vel om kor jævla nervøs vi var !! Hun skulle treffe Jarle og jeg skulle møte Andreas <33
Men når jeg hadde møtt han så hadde jeg ikke så vondt i magen lengre ^^
Vi gikk inn på lugaren hannes, og den var veldig liten xD
Såå, skulle han dusje så då satt jeg å ventet på lugaren hannas ^^, så når han var ferdi så, så satt vi der å så på hverandre ^^ også...også :D Ja, du vet sikkert hva som sjedde så jeg trenger vel ikke skrive deg ? :D
Men okei da,, vi kysset <33>
Så vi lå i sengen hans å klinte *ønsker meg tilbake* hihi ^^ ...
Sååå, gikk vi til kinoen, og fant plassene våre, rad 10 plass 10 og 11 tror eg ^^
Så begynte filmen og sånn cirka 30 min inni filmen så begynte vi å kline igjen ^^, .. Foresten filmen vi så het Sweeney Todd Demonbarbereren fra Fleet Street ;D ...
Under filmen så klinte vi og så på hverandre og klinte enda mere <33
Fikk ikke sett så mye av filmen da (A), haha xD... Var veldig opptatt med andre ting :D
Mene, filmen var sikkert gøy og blodig den x)... Når filmen var ferdig, gikk vi ut og bort på bystasjonen så sto vi på perong 7 og klinte og koste oss ^^
Og det var der Andreas sporte meg <33>
Verdens beste gutt med verdens herligste smil og herligste øyne som skinner mere enn havet i solen <33>
Ville ikke gå på bussen når bussen min kom, jeg viste jeg kom til å savne deg noe sykt når jeg hadde satt foten min innenfor døren på bussen....
Men fikk se deg en siste gang når bussen var kommt til festplassen <3
Også sendte du melding om at du hadde sett meg 2 ganger på bussen ^^ , også hadde du løpt for å se meg en siste gang ^^,

Nå sitter jeg her å tenker på deg <33>
Er så utrolig gla i deg gullet <33>
Men får ta å legge meg ;)

GOD NATT <33

Ingen kommentarer: