torsdag 20. mars 2008

Endelig Torsdag !! :D

Heisann du der !! :D

Dagen min begynte klokken 08:08 i dag, da ringte pusen min meg ^^ var litt redd for at jeg skulle være sur og gretten i mores men var heldig vis ikke det, hadde ikke klart å blitt sur på pusen min uansett !! <33>
Så var det vel bare å vente til klokken ble 11:35 for da skulle jeg gå til bussen ^^
Ble mobbet på vei ut døren, "Hvem skal du være med ?" , "Hvor mange skal du være med ?" , "Skal du på date ?" , "Hva skal du gjøre på i byn, det er jo ingenting åpent !" , blir så gal av søskene mine ! De husker sikkert ikke hvordan det var å være ei jente på 15 år xD... Men bare mobb i vei, me don't care :D ...
Så var det å sitte på bussen cirka en halvtime ellet noe sånt, så var det cirka 10 min å gå fra buss stoppet til Statsraaden ^^ , så sendte mamma melding til meg når jeg var på vei til Statsraaden, "Hvem skal du være med, sporte ikke når de andre var her..." Takk gud for det tenkte no jeg xD... Så skulle jeg sende melding til Andreas for å si at jeg var der, men så klarte jeg å sende en tom melding xD
Så kom han og åpnet porten til båten, så gikk vi inn og ned på lugaren hannes ^^ Der satt/lå vi å klinte og hørte musikk ^^ Så etter en stund så vi litt film ( Slipp Jimmy fri ) Klarte faktisk å følge med på filmen i dag ,haha xD... Så skulle pusen min gå en runde med styrmannen tror jeg det var :)... Så når han kom tilbake, var det litt klining :D også bestilte han pizza ^^ Så tok det 20 min til pizzaen kom, men hun sa en halvtime xD, så maserte jeg pusen min, tror han syntes det var godt !! :D Har sånne magiske fingre ;D Kan hende jeg skal bli sånn masasje kjerring istede for sykepleier :) Men nå klarer jeg ikke bestemme meg for det xD... Så var det jo klining og da :D, så kom pizzaen så gikk pusen min å hentet den så kom han ned igjen så satt vi i messen om jeg ikke husker feil ? xD
Så satt vi der å spiste den gode pizzaen og så på tv :), så etter å ha spist var det klining :D også prating ^^ Så etter en stund, så gikk vi å tok ned flagget også fikk jeg en omvisning på båten :D Var i maskinrommet og andre rom :D...
Så gikk vi ned i messen igjen ^^ og satt å klinte og så på tv og pratet ^^ ...
Var så shønn den samtalen vi hadde <33>
Men så ble klokken 19:55 og da måtte jeg gå :'( ... Så gikk jeg til bussen men på vei til bussen så ville jeg hele tiden snu og løpe tilbake til Andreas ^^ Men det kunne jeg ikke...
På vei til bussen så jeg tre mannfolk på ski, ikke sånne asfalt ski men ski som man gikk på snøen med xD Fikk meg en god latter da :P ..
Men nå har jeg skreve så mye og du sitter sikkert der å gjesper av alt det jeg har skreve, men denne dagen syntes jeg har vært meget koselig <33>

Men vi snakkest sikkert i morgen kveld ;D
Heijdå ^^

Ingen kommentarer: