lørdag 22. mars 2008

:)

I dag har jeg vært våken siden 03:55, måtte på do også fikk jeg ikke sove etterpå :'( ....
Sov kun 3 timer i natt.... Satt å kjedet meg hele natten =/ Men når klokken ble 07:50 kom Pusen min innpå msn og da sa jeg God morgen til han og han lurte på hva jeg gjorde oppe så tideligt :P...
Så prata med Pusen min en god stund så gikk jeg opp å dusjet, så når eg kom ned igjen ryddet eg rommet og støvsuget :D Blei bra ;D ....
Andreas skulle egentlig komme ut til meg i dag, men bussen han skulle ta kom aldri :'( ....Så han reiste hjem til Stord.

Har stort sett bare gått å sløva i hele dag... Tenkt på Pusen min, og savnet han noe fryktelig <33 Vi skal finne på noe på Tirsdag ^^ Savner han så sinsykt mye !!! Får lyst til å sitte meg ned å gråte... Nå sitter jeg bare å tenker på Pusen min og savner han noe så forferdelig mye !! Håper på å få sove lenge i natt, e sjukt trøtt...

Andreas <33
Min søte søte pus! <3
Uten deg hadde det ikke vært noe meg.
Du kom og strakte ut din hånd mot meg og løftet meg fra mørket jeg var i.
Som en engel kom du til meg, som om det var meningen
at du skulle redde meg i det øyeblikket.

Da jeg hørte din nydelige stemme si: "Hei ! " , til meg
første gangen smeltet jeg, da du hadde tatt av deg
solbrillene og så dine øyne skinne mere enn solen i havet
smeltet jeg totalt, jeg falt for deg i det øyeblikket jeg så deg
tusle bort til meg.
Kjærlighet ved første blikk var det, den mest spredte

øyesykdommen i verden <33

Det kom fort, men det var godt, å kysse deg var noe jeg aldri
hadde trodd skulle skje! Det kriblet i magen, det føltes som om
det var mitt første kyss!Varmen fra dine lipper varmer meg.
Jeg føler meg varm og trygg når du holder rundt meg
eller holder min hånd, ingen skal få gjøre deg noe vondt min kjære!
Når blikket ditt møter mitt, forsvinner alt rundt meg og det blir
bare deg og meg ! <33

Om kveldene når jeg ligger i sengen min tenker på jeg på deg,
holder rundt den ene puten min, skulle ønske den var deg!
Tenk å få sovne inntil deg, drømme søtt og våkne opp ved din side
om morningene. Ønsker det, vil det, vil ha deg her nå !

Tenk at jeg er din, siden jeg er din har jeg gitt deg mitt hjerte <33>
Ta vare på det, ikke knus det...
Du betyr så mye for meg, er redd for å miste deg,
mister jeg deg, mister jeg alt....

Nå min kjære pus, skal jeg sove og drømme om deg <33
Har ikke ord på hvor glad jeg er i deg, kjempe glad for at
det er deg og meg <33

God natt du som hadde gleden av å lese bloggen min i dag :)


Ingen kommentarer: