fredag 21. mars 2008

It's a beautifull day <33

God kveld ja ;D

I dag våknet jeg med at jeg hadde ganske så vondt i ryggen :s, vet ikke hvorfor ( har det enda... )
Så så jeg at jeg hadde fått melding av min søte Andreas ^^ så svarte jeg han også gikk jeg opp en tur og på vei opp traff eg mamma ; "E det liv i deg og altså ?" xD....
Der fikk jeg en våt suss av Bianca xD ....Så gikk jeg å fant meg litt melk og noen Orio/Oreo kjeks, samma faen hva de heter xD... Så var det ned å snakke med pusen min på msn <33
Så etter en stund gikk jeg opp for å spøre om det var greit at jeg reiste en tur til byn, og det fikk jeg lov til :D Så gikk jeg ned igjen og sa det til pusen min og at jeg tok 15:42 bussen ^^
Så satt jeg på msn å prata med pusen min på msn en stund ^^ Så banker mamma på døren og da kvapp jeg som faen !! xD, da var det middag så gikk opp å spiste middag, så gikk jeg ned og gjorde meg klar til å gå :) ...

Så satt jeg 30 min cirka på bussen, så måtte jeg gå i 10 min cirka, så sendte jeg melding til pusen min om at jeg var ved båten ^^ Så kom han og åpnet porten og skrev meg inn i boka :)
Så gikk vi ned på lugaren hannes og hørte musikk og klinte <33
Så var han så sulten at han sporte om jeg ville ha pizza, så svarte jeg ja også ringte han og bestilte en pizza ^^ Så mens vi venta på pizzaen så spilte han gitar og sang 2 sanger, pusen min har kjempe fin sang stemme <33 !!! Så kom pizzaen endeli, så satt vi i akter messa og spiste og så på filmen som kom med ^^ Den var tidig, men fikk ikke sett hele...
Så etter vi hadde spist så var det jo klining <33 Så, gikk vi for å ta ned flagge også for å gjøre noe annet :)... Så gikk vi i akter messa igjen :) og var der en stund, maserte pusen min<33 Tror han likte deg jeg hihi^^, Så ble klokken 19:55 og da måtte jeg gå...
Så gikk vi opp på dekk og sa hade og klinte litt <33

Nå sitter jeg våken på ubestemt tid og prater med pusen min på msn <33

- Til Pusen min <33
Første gang jeg så deg, var det kjærlighet ved første blikk
Hvem skulle tro at et slikt utrolig nydelig vesen som deg, skulle falle for meg ?
Smilet ditt smelter meg, kyssene fra deg gjør meg skjelven i alle ledd
Klemmene du gir med gjør meg varm og trygg
Du betyr så mye for meg, du er alt jeg har ønsket meg
Jeg har ikke ord på hvor glad jeg er i deg Andreas <33


Tastes i morgen ;)

Ingen kommentarer: