onsdag 19. mars 2008

Kjedelig Onsdag...

God kveld :D
Dagen i dag har ikke vært så spesiell....Dagen har vært driit kjedelig !!
I dah har jeg stort sett bare savnet Andreas
Vel, i dag sov jeg veldig lenge, 12.06 tror jeg xD, men hallo det er Påske, frii :D
Har vel egentlig bare sløvet fram til klokken,,,hmm, 4-5 ? Husker ikke, men da skulle vi på butikken også etter det skulle vi ut på Haugland og hjelpe søsteren min og Eirik :)

Følte meg ganske flink :D, satte sammen sengen, et bord og et sånnt skap greie :D masse løfting og skruing :P... Men gjorde ikke alt det alene da xD...

Så når vi kom hjem igjen var det sitte litt på data'en også opp å lage nachos :D Var gankse godt :D, også var det data'en igjen :D Der satt jeg å prata med pusen min Andreas, Pernille og Joachim :)
Så sporte Pernille om jeg ble med ut en liten tur, så ble no med hun ut en liten tur :)
Vi møtes på barneskole og der tok vi masse bilder ;) Tror jeg var ute en time eller noe sånt, men det er jo interesangt for deg sant ???, not xD... Så gikk vi vær vår vei hjem :) Brukte 7 min på å gå hjem :D
Så nå sitter jeg å prater med Andreas <33 og Pernille og Joachim :)
Skal snart opp å be mamma om å hjelpe meg med å ta av den greien oppe i øre xD Vil bytte den :P, også JA, jeg skal ta 3 nye hull i øret :D Men når det vet jeg ikke xD, også skal jeg kanskje farge håret mitt svart istedet for mørkebrunt :D, håper det blir fint !! xD

Men men, nå får jeg ta å gå opp før jeg glemmer hvorfor jeg går opp xD

God natt du der ;)

Ingen kommentarer: