torsdag 20. desember 2007

Siste skoledag

I dag er det siste skoledag :D
I kveld fra 19.00-23.00 er det Juleball :D

Nå er det 4 dager til Julaften...
Tiden flyr så fort, det føles som om det var 1 desember enda...
Jeg er heldigvis ferdig med alle julepresangene :D

Nå har Julie Ingeborg, nettopp åpnet julepresangen hun fikk av meg :D
Hun likte den kjempe godt ^^
Jeg har enda ikke fått av henne, men det gjør ikke noe, jeg får den nok helt sikkert litt senere :)

Nå sitter vi på vær vår pc, jeg spiser love hearts og skriver i bloggen min.
Julie hører musikk og fikk nettopp en love hearts av med, der sto det; Wicked.
På min sto det; ¨You're fab.

Julie fikk nettopp vite at hun hadde funne noe :D
Og jeg fant nettopp ut at jeg skal på kino i helgen og se ; "Eventyr i New York" :D
Jeg, Pernille og Julie skal på kino og se den :D :D :D :D :D

Ingen kommentarer: