mandag 24. desember 2007

Julaften

Jeg våkner 04:00 om natten, jeg ser på klokken, og sovner igjen.
Jeg våkner 3 timer og 45 minutter senere, da er klokken 08:45, jeg døser i 15 minutter.
09:00, jeg står opp, kler på meg, går opp og går ut med hundene, det er surt og kladt ute, og det regner...
Når jeg kommer inn igjen tar jeg meg kald Coca Cola Zero, tar allergi medisenen og går inn og ser på tv.
Det var ikke stort å se på tv, men på Disney Chanel var det ; "Herkules" , jeg så på filmen, når vilmen var ferdig 10:30, var det bare 25 minutter til Askepott begynte !
Når det var ferdig måtte jeg gjøre meg klar til å gå ned til Farfar.
Ble litt rart å sitte på Furuly med Farfar..
Pleier å være oppe i huset til Farmor og Farfar å spise og kose oss....
Men det ble det ingeting av i år...
Etter vi hadde besøkt Farfar, besøkte vi graven til Farmor, vi måtte se om lysene fortsat brant, det var masse folk der...Masse lys på gravplassen..
Det var uvant å tene lys på graven til Farmor, på Julaften...
....

Etter å ha spist pinnekjøtt, var det oppvasken.
Så så vi litt på tv, så åpnet vi presangene under treet !
Fikk masse fint alle sammen, Pappa, Mamma, Evelyn, Kathrine, Frank Einar, Meg, Mikki og Bianca.
Fikk alle sammen masse masse masse fint :)

Filmer, klær, smykke/ørepynt, KOSS <3 , penger, parfyme, sånn body-ting :)

Og Pernille fyllte 15 år i dag :D
Hipp hipp hipp HURRA for GULL Jento <33

God Jul alle som leser her :)

Heijdå ^^

Ingen kommentarer: