mandag 17. desember 2007

Lurer på så masse...

Heei :)

Jeg har gått å tenkt i hele dag, eller ikke bare i dag kan jeg vel si....
Jeg lurer på hvordan det hadde vært å bodd på 1850-1980 ! ( sånn cirka der, eller litt lengre bak i tid kanskje )

Dette er det jeg tror : Jeg tror det hadde vært mye bedre å bodd på 1850-1980 tallet fordi ; vi var mye mere obs på naturen og slikt ( forrurenset ikke så mye da, brukte liksom hest og vogn, men det er jo koselig da :) ).
Det var liksom da alt sjedde, det var da ting ble oppfunne, krigen var, det var da alt var !, eller ikke alt da.
Føler det hadde vær mye bedre å levd på den tiden, for da kunne man liksom være hva man ville ! , uten å bli mobbet for det.
I dag blir man jo mobba for alt nesten, slik var det kanskje ikke på den tiden.

Jeg vil liksom være på den tiden, men det går jo ikke ann å skru tiden tilbake da...Desverre..
Det er ikke så mye hjelp i å lese om det og slikt, men å oppleve det hadde vært så mye bedre, da hadde man fått følt hvordan de hadde det og hvordan de gjorde ting i den tiden.

Vel, i dag har jeg jo gått å tenkt på det jeg nettopp har skreve :)
Har vært på skole i seks timer, det var driit kjedelig !
Fikk matte prøven igjen, og den snakker vi ikke om :)
Var på Kleppestø, med ; Pernille, Julie og Christine :)

Også litt senere, så når jeg kom hjem dusja jeg, også måtte eg løpe ned på barneskolen, og da frøs håret mitt til IS :o, men er jo ikke så rart heller da xD.
På barneskolen skulle jeg møte Julie og Kim-Rune, kem KIm-Rune er vet jeg no ikke "/....

Men nå føler jeg at jeg har skreve veldig mye om mine tanker og hva jeg har gjort på i dag :)
Så vi snakkest i morgen :) Skal prøve å få skreve vær dag no, bort imot i allefall ;)

Snakkest ;)

Ingen kommentarer: