onsdag 19. desember 2007

Bare dagen i dag liksom xD...

Heei :)

I går var jeg med Kathrine og Eirik til Åsane.
Der gikk vi å spradet i nesten alle butikkene vi fant, hehe.
Glitter kjøpte jeg hårdall, og ørepynt.
Jeg prøvde 4-5 kjoler, den første jeg prøvde var NYDELIG !
Men de hadde ikke størrelsen min ...
Men etter 3 kjoler fant jeg en kjole som var driiit fin !
Så den gikk jeg for .
Det var vel det jeg gjorde etter jeg skrev i går .

Når jeg våknet i dag var Evelyn her.
Hun sporte hva jeg skulle i dag, jeg sa jeg skulle farge håret, men det hørte hun ikke.
Så jeg sa ; Jeg skal farge, så pekte eg på hode mitt !
Og da brøøølte hun mildt sagt ut i latter ! LoL

Når jeg kom på skolen satt Julie, som valig, på pc'en.
Vi skulle ha gym, men jeg hadde glemt gym t-shorte.
Men det gjorde egentlig ikke noe, for vi skulle ha volleyball-kamp, og det ville ikke jeg være med på.
Så jeg og Julie gikk opp i klasserommet igjen .
Nå har vi bare sotte her og glodd ut i løse luften, eller jeg har det.
Timen begynner snart, om 12 minutter.
Da skal vi ha Norsk, så er det storefri.

Senere i dag, skal jeg kanskje være med Julie ut til Sortra, kjøpe noe dill dall til Juleballet/Julaften.

Så skal jeg farge håret , brunt.

Også kanskje være med Joachim og Julie :)
Da blir kooos da ^^,

Men nå snakkest vi ;)

Heijdå for nu ^_^

Ingen kommentarer: