tirsdag 18. desember 2007

The day to day just like it is

Dagen i dag er som alle andre dager,
jeg våkner litt sent,
så jeg får aldri tid til å spise frokost,
jeg skynter meg til skolen,
jeg rekker skolen vær gang.

På skolen sitter Julie foran pc'en hun låner,
de andre i klassen smiler og ler og prater sammen.
Jeg går sliten bort til plassen min og tar av meg jakken og henger den på stolen,
så slenger jeg beina oppå stolen ved siden av meg.

Så begynner timen og Lars Magne kommer inn i klasse rommet,
vi skal gjennomgå matte tentamen vi hadde.
Jeg sitter å snakker med Julie og rabler ned noe på en side i boken,
jeg orker ikke følge med,
forstår ingenting uansett.
Vi holdt på med det i to timer.

Så skal vi egentlig ha Norsk,
men vi skal lage noe stjerne greier til Juleballet på Torsdag( 20 Desember )
Så var det storefri, satt meg Julie, Hanna og Frida.
Så var det Engelsk, meg og Julie skulle framføre noe Engelsk greier for Odd...
Gikk rett i dass tror jeg.
Så var det Tysk, det var no greit.
Så var det Naturfag, endelig siste time !
Vi trakk Julekalender pakker, jeg fikk i går.
Så var det slutt for dagen og jeg måtte gå hjem i det kalde været...

Når jeg kom hjem var Mikki og Bianca der, da ble jeg glad !
Jeg tok meg litt Cola og to mandariner og slengte meg ned i stolen og så litt tv.
Jeg måtte ut med Mikki og Bianca, etter det var det middag.

Nå sitter jeg egentlig bare å venter på at Kathrine og Eirik blir ferdige slik at vi kan reise til Åsane og shope, jeg må kjøpe kjole eller skjørt og en topp.
Det er krise, for ballet er på Torsdag !!
Det er totalt kriiise !!!
Håper jeg finner en, for jeg vil ikke gå i den samme kjolen 3 år på rad...

Hører på musikk, nærmere bestemmt Franki J-More Than Words , veldig fin.

Men nå snakkest vi ;)

Heijdå <3

Ingen kommentarer: