tirsdag 29. april 2008

Tirsdag, snart laaaang helg :D

Jada, eg vet eg glemte å skrive i går, og i forgårs xD...Men eg har rett og slett ikke orket å srkive skal eg si deg! Men eg sitter no her å skriver no så nå får du være fornøyd ! ;)

I går, sjedde det litt av vært.. Men noe av det snakker vi ikke om. I går begynte eg å snakke med Bernt-Ove igjen <3, gid det var deiligt å prate med han igjen :) Har savnet han noe så sinsykt ! Har alltid tenkt på deg, glemmer ikke deg så lett ! For du lærte meg 2 viktige ting her i livet, hva vennskap virkelig er og ekte kjærlighet ! <3
Gårsdagen gikk stort sett i å spille ps2 og være på msn og preike med Julie i tlf xD Hoho, som vanlig ;)

Og i dag, sitter eg på skolen og skriver i min teite blogg, og hører på den stygge læraren min prate om et eller annet regneark grei i matte, og eg suger i matt for å si det sånn :D Me dont care about matematikk ;D Hoho ! xP Alle i klassen holder på med alt annet enn matten xP...Det snakker vi om alle xP...

Etterpå er det norsk, så er det storefri, så er det engelsk, så er det tysk så er det naturfag, tror det var slikt ja...:P

Så etter skolen, så skal eg rett hjem..Så skal eg sette på middag, en eller annen gang xD...Husker ikke ka Mamma sa..Var så trøtt i mores, hohoho !! :D

Så skal eg vell sitte på msn å preike fingrene av meg også skal eg sikkert spille litt ps2 i dag og xD..

Sååå, håper eg på å få vært med Julie Ingeborg eller Pernille eller kanskje begge to ^^,

Vell, no kommer eg ikke på noe mere eg ska li dag =/
Så enten skriver eg i kveld eller så skriver eg i morgen ;)

Hoho, hade på badet din gammle sjokolade :D

Ingen kommentarer: