lørdag 26. april 2008

Lørdag og søndags natt...

Vell, i dag våkna eg 11:05, lå og sløva i nokke minutter før eg sto opp.Så gikk eg opp steikte meg 2 egg og gikk ned å glodde på en film som het Casanova, var ganske tidig xP.
Så etter det, så var eg på msn, også var det mat, også gikk eg på msn igjen, så ringte Julie meg så preika eg me ho en stund..Så vaska eg badene, og no glinser de ;D...Så var det middag, så etter det så gikk eg ned på msn igjen og preika med folk, også sendte eg en melding til Julie om at ho sku ringe meg, så ringte ho meg..Så sa ho at ho kom om en halvtime cirka :)
Så når ho kom så var vi litt på msn, så gikk vi innpå tv'rommet å satte på "Dark Water", vi spiste popcorn, og eg hadde salta popcorne mitt litt vell salt !! xD..Så under filmen begynte eg å le, og Julie syntes det var skummelt då :p, også kommer Pappa inn og Julie blir stiv av skrekk !! xD hahahaha !!!! :D Holdt på å dø av latter flere ganger under filmen xD !!! Spesielt når hon derre damen fant det lille liket av den jenten i det vann-tårn-greien xD, ho lå liksom i vannt med øyna igjen, også plutselig kommer det en sånn lyd som pleier å komme når et lik åpner øynene, og då kvepper eg alltid, selv om eg alltid vet at liket kommer til å åpne øynene, og då holdt eg på å dø av latter !! xD Hohoho ! :P Så akkuratt når klokken ble 00:00 så heiv eg meg over ho og ga ho ei klem og sa gratulerer med dagen!! :D Ho blir 16 år :D <3 Så, GRATULERER MED DAGEN JULIE INGEBORG HANSEN :D
Så når den var ferdig så måtte vi på do, også stakk vi innpå data'en en liten stund :P..Så gikk vi inn igjen på tv'rommet og då så vi på "Rykte går..." den e så genial ! :D Ja, eg vet eg så den i går og, men hallo !! Den e driit bra ! :D Så etter den så sku Julie gå og då var klokka sånn cirka 01:13, så fulgte eg ho halveis hjem og på vei så preika me masse :) Så når vi var komt over halveis hjem til ho, så sa vi hade, så gikk eg hjemover :) Måtte nesten sørge for at bursdagsbarne kom seg trygt hjem da :) Det regna ganske mye når vi gikk både oppover og når eg gikk hjem igjen, gikk et lite stykke med hetten på også tok eg den av, også traff regn dråpene meg i ansiktet og rant nedover..Var ganske herligt og bare la regnet treffe ansiktet og renne fritt nedover, og gå i regnet og tenke ! Tenkte på en person som eg savner sykt mye ! Når eg kom hjem gikk eg ned på msn, og preika med folk :)
Så no skal eg snart legge meg :)

Såååå....GOD NATT !

Ingen kommentarer: