fredag 25. april 2008

Helg, endelig HELG !!! <3

Jatta jatta...har ishe orka å skrive de 2 siste dagene, men har ikke gjort stort, egentlig!
Husker ikke ka eg gjorde den første dagen eg ikke skrei her i denne teite bloggen min som eg veddar på at INGEN leser...Torsdag, så eg 3 filmar, Silent Hill, var den første filmen eg så, var ganske bra men eg sjønte ikke slutten, og det plager meg sykt mye ! Så, så eg på xXx, den var bra og, var vittig! Siste filmen eg så var Lady in the Whater, den var bra og. Anbefaler å se alle tre ;)
Vell, det var torsdagen...

Så fredagen, vell altså sånn i dag, så har skolen vært dønn kjedeligt, hatt veldig mye fri egentlig, samfunsfag læraren vår var borte nesten en hel time, så det var jo digg xD...Så var det heim, der lå Evelyn på sofaen med hundene oppi.Så gikk eg no rundt å dulla, så måtte eg sette på nokke pomfri, også laga eg meg noe annet.Så gikk eg ned, satte på Hide And Seek, så gikk eg opp igjen med tallerkenen, så gikk eg ned igjen å så den ferdig, så etter den så så eg på The Skeleton Key, var bra den og, så no den siste filmen eg så var ; Rykte går... Den e så forbanna bra og tidig ! Hahaha xD...
Ja, eg vet eg e en film nerd, men eg elsker film !
No skal eg snart lalle på den fine puten min, og drømme meg langt langt vekk herfra, til paradis <3

Har hatt en jævlig uke... Er så trøtt og sliten, vil sove i en evighet, og våkne opp igjen som om ingenting av dette har sjedd!! Men slikt går nok ikke ann...

Men men...

God natt !

Ingen kommentarer: