torsdag 24. januar 2008

Heei alle sammen :D
Nå er det lenge siden jeg har skreve her altså !! :o
Får ta å skrive litt ;)

Vell, i dag forsov jeg meg litt ( som vanlig xD ), gikk til skolen, og vi har kunst&håndverk i de to første timene, alle skulle fremføre, jeg fruet meg litt, for jeg hadde ikke lest så særlig mye på det xD
Men det gikk no greit da :)

Var hos helsesøster å babla litt, meg, Julie og Pernille :)
I storefri satt i å babla om alt mulig.
Plutselig kommer det en 8'ne klassing og sier ;"Wræææ"
Tror hon trodde vi var venninene honnas xD
Etterpå sto hon bare å så domt på oss, og vi satt å så domt på hon ! :P
Etter en stund med å se domt på oss gikk hon, og vi begynte å småfnise, og brølte ut i latter etter en stund xD

For tiden tenker jeg en del...

Men nå må jeg gå, timen er slutt og denne timen burde jeg egentli jobbe med et prosjekt i norsken :S Skal fremføre et foredrag i morgen og vi er ikke halveis ferdig en gang :S

Men preikast dere som leser bloggen min :)

Ingen kommentarer: