fredag 25. januar 2008

Fredag

I dag er det fredag... Dagen før den herlige helgen.

I dag har jeg vært på skolen, skulle egentlig ha norsk foredrag fremføring, men slapp.
Ellers hadde vi tysk, gym, samfunsfag, krl og engelsk, helt grei dag.
Jeg gikk hjem så litt på tv før jeg gikk ned på rommet og slo på pc'en.
Etter jeg hadde sotte på pc'en en god stund tenkte jeg at jeg skulle se en film, jeg så "She's the man" den ruler, etterpå så jeg enda en film, da så jeg "The perfect man".
Nå holder jeg på å se en film som heter "Control Factor", den går på tvnorge nå .
Men det er pause nå, så nå hører jeg musikk, "Green day - Minority", den sangen ruler !

Ligger i sengen min og koker nesten over...er så varmt her.
Tenker på hva en viss person driver med nå, hva personen tenker, gjør, sier, hører og føler... men det er vel ikke min sak nå lenger...
Savner deg, du skulle bare vist hvilket tomrom du etterlot deg når du slo opp med meg...du skulle bare vist(ikke spør dere som leser dette).

Nå snakker jeg med Magnus på msn, bare at han er på Arild sin msn da.
Filmen begynner snart igjen, den var spennende, handla om noen folk som tok sinnet til folk og hovedpersonen e en fyr som da ikke må feile prøven og masse sånn.

Men nå avlutter jeg dagens blogging med at dere må ha en god helg :)
Så håper vi tastes mere i morgen ;)

Ingen kommentarer: