lørdag 17. mai 2008

17 mai, jeeey :D x)

Oisann, nå er det ganske så lenge siden jeg har skreve ! Skal prøve å skjerpe meg :)

Vell, i dag er det 17 mai og jeg har ikke litt 17 mai følelse...Men men...
Våkna til live i dag klokken 09:56, såå tok jeg på meg en topp og bh, og sprada opp i nattis buksen og en normal topp x) Såå fant jeg ut at jeg skulle dusje før Erdals toget gikk forbi huset vårt, så dusja jeg også ropte mamma om at toget var her nå snart. Så da måtte eg bare løpe ut av dusjen og kle på meg i en heidundrande fart x)...
Så løp jeg ned for å finne kameraet mitt, også løp jeg opp igjen. Den første kjente jeg så var Onkel Helge, så så jeg Pernille i bunad og sax'en hennes, så så jeg Julie, Gro og Jan Lennart x), Julie var vist heeeeeelt med xD tok bilder :P

Sååå, gikk vi inn igjen når toget var gått forbi, så gikk jeg ned husker ikke hva jeg gjorde der men men.. Så gikk jeg opp igjen og spiste 3 skiver med roastbiff og sprøstekt løk og druer x) Også ble jeg selvfølgelig beglodd av Bianca og Mikki -.-'

Såå, sporte jeg Mamma om når vi skulle til Mormor som har bursdag 17 mai ...
Så gikk jeg ned for å sminke meg og gjøre meg klar, brukte laaang tid :D Så kjørte vi no ut på Tveit, var der en god stund...Blei ganske trøtt av bare å sitte der xD....
Så kjørte vi hjem, skiftet og slappa av før vi sku kjøre til byn, så ringte Julie meg også preika vi litt i telefon... x)
Såå, sku vi kjøre til byn ! :D Vi parkerte på bystasjonen og det første jeg merket var at det var driit kaldt ! Men det ble no bedre etter hvert :) Gikk no en runde rundt med Mamma, Pappa og Frank Einar, så møtte vi på Julie og folke som var med xD...Så gikk meg og Julie for oss, så hadde Heike ringt Julie men hun hadde ikke hørt det så hun måtte låne mobilen til moren x) Så gikk vi å møtte de, og Heike hadde med Christer /Krister, han var veldig shønn <3
Han var driiiit shønn for å si det mildt :D Hihi...

Også gikk vi litt bortover også så Heike Stefan og Sindre x), så gikk meg og Julie bort for Heike tok seg en snus og da ble Julie litt paff pga at Heike snuste xD...Såå kommer Heike og Christer/Krister bort etter en liten stund..Så står vi der en stund, så kommer det 2 gutter bort til oss og begynner å snakke med Heike..Så etter de hadde preika en stund så sa han høyeste av de to god dagen til meg xD Og jeg svarte no hei jeg xD...Fikk vite når jeg kom inn på msn senere på kvelden at det var Cato som hadde sagt god dagen til meg xD...Følte meg litt dum som ikke kjente han igjen xD!!!

Såå, kjøpte meg og Julie 2 biletter til sånn tivoli ting, vi tok Edderkoppen :D Den var driit gøy :D Jeg satt innerst og skviste Julie :D Hahaha !! Såå, kjøpte vi 2 biletter til etter mye om og men xD...Så stilte vi oss i en annen kø som vi ikke kom noe lenger inn i enn at vi sto bak...Så då tok vi Edderkoppen en gang til :D Og denne gangen ble Heike med, jeg satt innerst, Julie i midten og Heike ytterst, denne gangen ble Heike skvist mest xD...Christer sto bare å så på xD Han var vist fylla sjuk xD

Følte meg litt skjelven i beina når jeg gikk xD, og bedre ble det ikke når vi satt på bystasjonen og 2 personer kom gående forbi oss 2 jævla ganger !!!

Menne no går jeg å legger meg :) Føler meg litt trøtt...xD

God natt <3

Ingen kommentarer: